26 Aralık 2007 Çarşamba

Yüzünü çamaşır suyuyla yıkadı manken oldu !


Yüzündeki sivilceler nedeniyle arkadaşları tarafından `krater ve pizza yüzlü kız' olarak çağrılan İngiliz manken 21 yaşındaki Carla Brown, çamaşır suyu ile yüzünü yıkadığını itiraf etti.Okuldaki şiddet olaylarından oldukça rahatsız olan ve yüzündeki sivilceler nedeniyle 4 yıl önce bunalıma giren İngiliz manken Carla Brown, sivilce ve aknelerden çamaşır suyu ile kurtulduğunu ardından mankenlik yapmaya başladığını açıkladı. `The News of the World' gazetesi, bugün ünlü manken Carla Brown'un, 17 yaşındayken sivilce ve aknelerinden kurtulmak için yüzünü çamaşır suyu ile yıkadığını ve daha sonra mankenlik yapmaya başladığını yazdı. Gazete, güzel mankenin okuldaki zorbalık ve şiddet olaylarınına çok üzüldüğünü ekledi.Gazetede yer alan habere göre, yüzündeki sivilce ve akneler nedeniyle bunalıma giren ve aynaya dahi bakmakta zorluk çeken Carla Brown, bu sorununu gidermek için yaklaşık 10 bin sterlin tedavi masrafı ödemesine rağmen sonuç alamadı. Bir gün, banyodaki aynanın karşısına geçen Brown, banyodaki aşındırıcı çamaşır suyu ile yüzünü temizlemeye karar verdi. Çamaşır suyunun cildini yakmasına aldırmayan Brown, öfkeyle yanaklarını yıkamayı sürdürdü. Aynı uygulamayı bir sure devam ettiren Brown, bir zaman sonra yüzündeki sivilcelerden mucizevi bir şekilde kurtulmayı başardı.Carla Brown, "Çok kötü günler geçirdim. Otobüste bazı kızlar beni `krater yüzlü' ve `pizza yüzlü' diye çağırıyordu. Kimyasal soyulma ile ilgili bir makale okumuştum ve çamaşır suyunun işe yarayabileceğini düşündüm. Hayatım boyunca yaptığım en aptalca şeydi. Hastaneye gitmem gerekirken, yüz derimin alt tabakasına kadar çamaşır suyu ile yıkamaya devam ettim. Bir sure sonra da cildim kabuk bağladı ve yıllarca gitmeyen izler kaldı" diye konuştu.
Kaynak: Vatan
Özel Arama